iMotion, iTunes en iK

Op 24 mei werd binnen de Fontys Economische Hogeschool in Tilburg een toffe campagne opgezet: iMotion yourself. Een campagne waarbij je jezelf in het communicatievak(je) kunt laten passen. Naast het leuke resultaat was voor de meest originele cover een prijs in de wacht te slepen.

Hoe ging dit in zijn werk?
– Ga naar www.imotionyourself.nl
– Maak je eigen cover
– Deel via Facebook/Twitter
– En vergeet niet FEHT te taggen in je foto op Facebook of @FEHTILBURG in je tweet te vermelden.
Mijn resultaat:

De geuploade foto is er eentje uit de oude doos, gemaakt door Kirsten van Etten, inmiddels afgestuurd aan de HKU richting Fotografie.

Oude doos of niet: vorige week stond het volgende bericht op Twitter:

Naast de complimenten over de cover kreeg ik vandaag ook een prijs uitgereikt. FEHT; erg bedankt voor de iTunes kaart, een perfect cadeau voor een Apple freak als ik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *