cre(inter)active.

Tijdens een les Mondelinge Beroeps Vaardigheden op FEHT mocht iedere student een Persoonlijk-Merkmodel voor zichzelf invullen. Dit merkmodel is een hulpmiddel om kort en krachtig te kunnen verwoorden wie je bent en waar je voor staat.

Na het invullen van dit merkmodel hebben we dit model gebruikt om het kernconcept van CoMMM producties, het fictieve bedrijf achter ‘Stoefers’, ons crossmediaproject, te verwoorden.

Hieronder vind je de antwoorden op het merkmodel voor mij persoonlijk.
pers_merk_model_margot.gif

Innerlijk

Visie:

Organisator van een groot media evenement

Missie:

Mijn doel is opleiding communicatie af te ronden met specialisatie

Waarden:

Eerlijk en open: zeg wat je goed/slecht vindt

Merkpersoonlijkheid:

Interpolis, Werkspot, Rabobank, T-mobile, Dior

Belofte/credo:

Geauw met geauwhoer

Kernconcept:

Nuchter & cre(inter)active

Uiterlijk

Zien:

Sjiek / stoer “netjes”

Horen:

Zachte prettige stem vol variatie: een eigen geluid

Voelen:

Stevige handdruk

Ruiken:

Natuurlijk vleugje vrouwelijkheid

Taal:

Correct Nederlands met een dikke knipoog richting rijm en Brabants

Personen:

moeder

Gedrag

Aanbod:

Ik kan enthousiasmeren en motiveren

Interne communicatie:

Gerealiseerde projecten van mensen waar ik bewondering voor heb. Denk Incubate, Solar, TEDx

Externe communicatie:

Social media + DM + congressen waar sprekers kunnen activeren

Omgeving:

.

Huidige imagoproblemen:

Ik hoor vaak dat ik overkom als een tuttig/net meisje. Na een aantal ontmoetingen wordt dit gezegd omdat dan het tegendeel bewezen is.

Belangrijkste verbeterpunten:

Meer vrijheid aan anderen geven: mening niet opdringen

Meer openstaan voor ideeën van anderen

Beter kritiek oppakken zodat er iets mee kan

Extra

Interesses:

Social media

Adobe programma’s

Contentbeheer

Ondernemersdrive:

In lichte mate aanwezig, in team verband kan ik zeker ‘eigen baas’ zijn. Helemaal in mijn eentje een bedrijf beginnen zou ik nog niet kunnen. De Brabantse niet lullen maar poetsen mentaliteit is op mij van toepassing.

Ambities:

Netwerken samen laten komen. Online en in het echte leven.

Diplomas (indien van toepassing):

Middle management diploma (2009)

Propedeusejaar AKV St. Joost grafisch ontwerpen

Sinds september 2009 voltijd opleiding Communicatie aan Fontys Economische Hogeschool te Tilburg.

Z&P training voor VGZ te Tilburg, augustus 2007. Training voor klantgericht werken.

Outboundtraining voor ABN-AMRO CCC te Breda, mei 2006.

Werkervaring:

medewerker Werkspot.nl – november 2009 – heden. Content en kwaliteitbeheer.

medewerker afdeling Verkoopsupport Particulieren, Interpolis te Tilburg, februari 2008 – maart 2009. Het telefonisch beantwoorden van verzekeringstechnische vraagstukken en het verlenen van systeemtechnische ondersteuning aan medewerkers van de Rabobanken.

Marketingonderzoek voor ANWI, onderzoeksbureau, april 2007 tot februari 2008. In grote winkelcentra vrijwilligers werven voor enquêtes.

Eventique horeca uitzendbureau voor evenementen, maart 2007 tot heden. Begeleiden van gasten op beurzen en sportevenementen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *